eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMożliwość zwrotu towarów (nie?) dotyczy podmiotów gospodarczych › Re: Możliwość zwrotu towarów (nie?) dotyczy podmiotów gospodarczych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.int
    ernetia.pl!news.intelink.pl!newsfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!ne
    ws.neostrada.pl!localhost!smolik
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Możliwość zwrotu towarów (nie?) dotyczy podmiotów gospodarczych
    Date: Sat, 20 Sep 2008 11:44:17 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 21
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.0809201140270.3012@quad>
    References: <gb07ic$k4n$1@news.onet.pl> <gb07va$ld0$1@news.onet.pl>
    <gb08si$pa3$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: emh123.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1221905066 22067 83.15.167.123 (20 Sep 2008
    10:04:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 20 Sep 2008 10:04:26 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <gb08si$pa3$1@news.onet.pl>
    X-X-Sender: moj@quad
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:554453
    [ ukryj nagłówki ]

    On Fri, 19 Sep 2008, note11 wrote:

    > Dziękuję Liwiuszu za wyjaśnienia.
    > czyli osobie posiadającą działalność gosp. pozostaje ew. reklamacja na
    > podstawie gwarancji/rękojmi o ile nie została wyłączona.
    >
    > no tak, jak zwykle przedsiębiorcy wiatr w oczy;)

    Źle na to patrzysz.
    Zakładasz z góry, że sprzedawca aplikuje "wilcze prawa rynku", a one
    działają w obie strony.
    Znam z autopsji przypadki, kiedy np. hurtownia daje kilkudniową
    rękojmię z bezpośrednim prawem wymiany (przywozisz do siebie,
    sprawdzasz czy z paczki coś nie działa, nie działa to pakujesz
    i jedziesz wymienić na nowe - znacznie prostsze i przede wszystkim
    nie powodujące "dziury w towarze" niż czekanie na rozpatrzenie
    reklamacji gwarancyjnej).
    Po prostu jednym z elementów określania akceptowalnych kosztów
    zakupu są warunki gwarancji i rękojmi.

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1