  • Data: 2004-06-03 09:59:19
    Temat: Re: Może trywialne - skręt w lewo na rondzie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Beeslip wrote:
    > Prosta odpowiedz: jezeli sa swiatla to rondo nie jest juz rondem i lewy
    > kierunek sie wlacza tak jak na normalnym skrzyzowaniu (wtedy nie wlacza sie
    > prawego przy zjezdzie), jezeli nie ma swiatel, albo sa wylaczone w nocy to
    > kierunku w lewo sie nie wlacza, tylko w prawo przy zjezdzie ze skrzyzowania.
    > i finito (tak uczyli na prawo jazdy i tak sa interpretowane przepisy)

    Jakaś bzdura... To nie ma nic wspólnego ze światłami - to kwestia
    'konstrukcji' skrzyżowania o ruchu okrężnym.

    Fakt, te na których da się skręcić w lewo (np. rondo Dmowskiego w
    Wa-wie) z reguły mają syngalizację świetlną, a te, na których się nie da
    (jak dla mnie "prawdziwe" ronda, np. rondo Babka) z reguły ich nie mają,
    ale nie jest to konieczne.