  • Data: 2010-06-30 20:33:11
    Temat: Re: Motorowerem po drodze dla rowerów
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 30 Jun 2010 22:18:21 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ja tam rowerem jeżdżę ściśle rekreacyjnie (czytaj: nieśpiesznie, w
    > okolicy 20km/h), więc na rowerze staram się postępować wg. własnych
    > życzeń, czyli unikam jezdni i korzystam z chodników - w mojej aktualnej
    > okolicy nie utrudnia to życia pieszym. Czasem tylko jest problem, jak
    > jakaś menda samochodowa zaparkuje blokując cały chodnik...

    Ja też jeżdżę rekreacyjnie, ostatnio średnia 26 na 175km :)
    Po chodnikach nie jeżdżę. Znanych mi dróg dla rowerów unikam, bo wiem że
    to buble. Utwardzone pobocza chętnie.
    A jeśli ktoś zaparkował na drodze dla rowerów lub chodniku na całą
    szerokość - cykam fotkę i/lub dzwonię po Straż Miejską.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138