  • Data: 2010-06-30 20:18:21
    Temat: Re: Motorowerem po drodze dla rowerów
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    MadMan pisze:

    > Rowerzysty jadącego metr za TIRem raczej nie łapią takie cudeńka :P
    > No i radaru tam nie było, poza tym chyba w ogóle teren niezabudowany...
    > Lipa, panie.

    Ano szkoda.

    > Inna sprawa że to prędkość bardzo chwilowa, ja "zamykam" napęd przy 60
    > km/h (tzn. jakbym jechał za TIRem który tyle daje to bym jeszcze się
    > "wykręcił"). Więcej to już walka a nie jazda.

    Ja tam rowerem jeżdżę ściśle rekreacyjnie (czytaj: nieśpiesznie, w
    okolicy 20km/h), więc na rowerze staram się postępować wg. własnych
    życzeń, czyli unikam jezdni i korzystam z chodników - w mojej aktualnej
    okolicy nie utrudnia to życia pieszym. Czasem tylko jest problem, jak
    jakaś menda samochodowa zaparkuje blokując cały chodnik...