  • Data: 2010-06-30 17:30:44
    Temat: Re: Motorowerem po drodze dla rowerów
    Od: T...@s...in.the.world szukaj wiadomości tego autora

    In article <i0dlmv$hmb$1@news.onet.pl>,
    Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:

    > Tak, wiem, ty jeździsz zawsze 40, a ustawodawca się tu strasznie myli.

    Moze ty pisales te ustawe?
    Bo wyraznie widze ze ostatni raz na rowerze jezdziles naokolo
    piaskownicy?

    > A prawda jest taka, że sporo rowerzystów nie zna przepisów oraz
    > zachowuje się niebezpiecznie na drodze zagrażając innym pojazdom i
    > sobie. Przepis o ułatwianiu wyprzedzania to w ogóle jest nieznany
    > rowerzystom zazwyczaj, przepis o konieczności jazdy możliwie blisko
    > prawej krawędzi też często jest uznawany za martwy. A jazda obok siebie
    > dwóch rowerzystów to plaga, ustępująca chyba tylko pladze rowerzystów na
    > przejściach dla pieszych.
    >
    > Oczywiście to tak w luźnym związku z B-9, tylko ogólnie w temacie ,,Brak
    > pokory u rowerzystów''.

    Fakt.
    Ja bym dorzucil jeszcze brak pokory u automobistow. Jak rowniez
    nieznajomosc przepisow.
    W szczegolnosci roznica pomiedzy przejsciem dla pieszych, a przejazdem
    rowerowym jest dla nich nie do pojecia.

    TA