    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Motorowerem po drodze dla rowerów
    Date: Wed, 30 Jun 2010 16:03:11 +0200

    W dniu 2010-06-30 15:20, MadMan pisze:
    > To jest chodnik. Oznaczenie drogi dla rowerów jest ważne dla asfaltowej
    > jezdni.

    A skąd taki wniosek? Bo czerwoność tego sugeruje ścieżkę właśnie.
    Przejazd dla rowerów również do niej wchodzi. Tam nie ma chodnika, jest
    tylko ścieżka. Na czerwono się ścieżki oznacza, chodniki robi się szarą
    kostką. Jest znak, jest czerwona kostka -- to jest droga dla rowerów.
    Ładna i przyjemna.

    Zresztą zauważ, jest tam tylko przejazd dla rowerów, po którym piesi nie
    mogą przechodzić, więc pieszy dochodzi do barierki w Twojej wersji i
    znika ? :-P

    To jest ewidentnie ścieżka dla rowerów, skręcająca przed barierką na
    przejazd.

    > Intencja jest taka żeby usunąć rowerzystę z jezdni ogólnej.

    No i słusznie.

    > Może. Dlatego dalej twierdzę że takie znaki są często stawiane bez
    > rozumu. Nie widziałem np. znaku który zmuszałby kierowcę do wyjścia z
    > samochodu i przepchania go przez chociaż kilkadziesiąt metrów.

    Ale to jakby inna sprawa, prawda? Kierowca w aucie jest bezpieczniejszy.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Chcesz nie głosować na Jarka?
    Najpierw zobacz: http://hungry.w.of.pl/pro-life.htm