  • Data: 2008-08-28 21:06:04
    Temat: Re: Motorower a ścieżka
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 27 Aug 2008 18:19:29 GMT, 'Tom N' napisał(a):

    > Tu bym dodał jeszcze opis znaku § 37. 1. Znak C-13 "droga dla rowerów"
    > oznacza drogę przeznaczoną dla kierujących rowerami jednośladowymi,
    > którzy są obowiązani do korzystania z tej drogi.
    > 2. Znak C-13a "koniec drogi dla rowerów" oznacza koniec drogi
    > przeznaczonej dla kierujących rowerami jednośladowymi.
    > I położył nacisk na _jednośladowe_

    Spotkalem sie ostatnio z "nieprzyjemna" sytuacja. Wjezdzam rowerem
    (wielosladowy) na wiadukt dwujezdniowu (jezdnie odgrodzone wydzielonym
    torowiskiem). Widze zjazd na sciezke rowerowa oznaczona C-13 a na jezdni
    wyrasta mi znak B-9 (zakaz wjazdu rowerow). Chodnik jest zbyt waski, zeby
    mozna bylo po nim jezdzic... poza tym najpierw trzeba by bylo wjechac na
    sciezke rowerowa.

    Co robic w takiej sytuacji?
    1. zawrocic na jednokierunkowej i jechac pod prad?
    2. zawrocic przez torowisko
    3. wrocic na wstecznym
    4. zjechac na sciezke
    5. zsiasc z roweru, przepchac na chodnik i tam dalej go prowadzic

    Zodna z PoRD jest tylko opcja 5. ale strasznie meczaca. Chyba ze:

    6. Nie przejmowac sie B-9, bo dotyczy tylko jednosladowych?

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik