  • Data: 2008-08-29 11:53:47
    Temat: Re: Motorower a ścieżka
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 29 Aug 2008 07:37:11 +0000 (UTC), Artur M. Piwko napisał(a):

    > B-8 dotyczy wszystkich rowerów.

    Chyba B-9? Ale to pewnie literowka (cyferowka). W kazdym razie - dochodze
    do sytuacji, gdy nie wiem co mam zrobic z moim wielosladem. Na sciezke
    wjechac nie moge, jechac wiaduktem tez nie, zawrocic nie bardzo
    (torowisko). Zostaje wycofac sie albo przeniesc rower na chodnik... tyle,
    ze ta druga opcja wiaze sie z wyjsciem/zejsciem z pojazdu i "staniem sie
    pieszym", ktorego nie powinno byc na jezdni.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik