  • Data: 2016-11-25 13:56:20
    Temat: Re: Moje/nie moje kable TV ?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> szukaj wiadomości tego autora

    Bzdura co najmniej w tym zakresie, w jakim spółdzielnia i wspólnota rozprowadzają
    sygnał np. anteny zbiorczej (czy to naziemnej czy to coraz częściej satelitarnej,
    żeby każdy balkon nie był talerzem upstrzony).
    Przykładowo:
    "Art. 14. Na koszty zarządu nieruchomością wspólną składają się w szczególności:
    [...]
    2) opłaty za dostawę energii elektrycznej i cieplnej, gazu i wody, w części
    dotyczącej nieruchomości wspólnej, oraz opłaty za antenę zbiorczą i windę,"

    Poza tym pisano już wielokrotnie, ze obecnie kazdy podmiot ma prawo być dostawcą
    sygnału i na dostawę sygnału RTV nie jest wymagana zgoda spółdzielni czy wspólnoty
    (poza ewentualnymi kwestiami budowlanymi i wykorzystaniem nieruchomosci wspólnej).

    Reasumując: kable w mieszkaniu (w scianach, w sufitach, w podłogach) są albo Twoje,
    albo spółdzielni, a na pewno nie mogą być jakiegoś podmiotu trzeciego (bo zostały
    TRWALE związane z nieruchomościa, czyli stają się trwałą częścia nieruchomości).

    -----
    > Jakaś kontrola zwróciła uwagę, że spółdzielnia nie ma prawa zajmować się
    dystrybucją sygnału TV i musi to komuś sprzedać.