  • Data: 2008-10-26 16:04:28
    Temat: Re: Moje dochody a wystawienie faktury
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan napisał(a):

    > jedna ze stacji benzynowych wymaga podania ,,Wielkość obrotów
    > ze sprzedaży'' oraz numeru telefonu jako warunek wystawienia faktury VAT.
    > Mam wrażenie, że to jakby bezprawne... Co o tym sądzicie?

    Po pierwsze czemu Tobie się to ciągle zdarza? Może coś nieteges masz z
    biopolem? Myslałeś o jakiejś kuracji bioenergoterapeutecznej?

    Po drugie - jeśli jest to warunek to mówisz: 11 bilionów dolarów, tel:
    12/345678 ;)

    j.

    ps. Jak mnie w kasie zapytali o kod pocztowy to grzecznie zapytalem czy moge
    nie podac? ;)