    From: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Moja ukradziona domena?
    Date: Fri, 08 Jan 2010 18:24:09 +0100

    On 2010-01-08 17:04, Liwiusz wrote:

    > Generalnie możesz ich spuścić na drzewo. Jeśli interesuje Cię ten temat,
    > to wielu ludzi obeznanych z tematem znajdziesz na forum www.di.pl

    Aż tak dobrze, to nie jest, bo mogą ją poprosić przed sąd polubownego, a
    odmowa może spowodować utratę domeny. Dlatego też IMO należy im
    odpowiedzieć, żeby spadali na drszewo, ale potem trzeba pilnować
    wszelkich pism i terminów.
    Może się to też wiązać z kosztami rzędu 500-3000 zł, które w przypadku
    wygranej są w części do odzyskania.