  • Data: 2006-02-20 03:45:17
    Temat: Re: Moher na pasach
    Od: go <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 19 Feb 2006 21:48:56 +0100
    Tomasz Motyliński <m...@w...pl> wrote:

    > Nie znajomość prawa szkodzi, nie znajomość podstaw fizyki również (tej uczą
    > w podstawówkach),

    Do posiadania prawka podstawowka jest niepotrzebna.

    Potrzebne jest doswadczenie. Dlatego prawka nie mozna kupic
    razem ze znaczkami w urzedzie pocztowym.

    Podstawowe doswiadczenie wystarcza zeby ocenic.

    > nie mogę (i nie chcę) brać odpowiedzialności za
    > wszystkich niedouczonych/niedoinformowanych/nie potrafiących myśleć w tym
    > kraju.

    czyli wiemy juz wszystko.

    > To jest ich a nie mój problem. Według Twojego toku myślenia,
    > maszynista powinien brać odpowiedzialność, za kierowcę, który widząc pociąg
    > i tak wjechał na niestrzeżony przejazd myśląc, że zdąży, albo co gorsza w
    > ogóle nie sprawdził, czy też pociąg jedzie. W końcu kierowca nie musi
    > wiedzieć, że gdy zobaczy pośpieszny w oddali to po 4s tenże pociąg (jeśli
    > to intercity) będzie już na przejeździe.
    >
    > To dopiero ROTFL.

    Oczywiscie ROTFL kazdego debila.

    Intercity nie ma mozliwosci skrecenia na pobocze.

    Czy cos to sugeruje?...