  • Data: 2005-12-24 23:37:10
    Temat: Re: Mobbing w polskich sądach?
    Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dojgik$7f5$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ja mówię o rzeczywistości a nie durnych zapisach prawnych.

    Cóż -jeśli sam nie "czujesz" owej "sprawiedliwości" /tak być może jako
    poszkodowany jej brakiem czy sam -zazwyczaj następnie- komuś
    "szkodzący"/ -nic dziwnego że drażnią cię zapisy prawne "ją" /sprawiedliwość
    społeczną/ "konstytuujące", czyli wskazujące jako wytyczną do podejmowania
    decyzji mających tworzyć społeczny ład współistnienia nas wszystkich.
    Smutne -bo jakikolwiek jest powód dla którego na to "plujesz"- to jest
    wynikiem utraty twojej wrażliwości na siebie samego /i następnie
    innych/ -gdyż owa potrzeba "sprawiedliwości" jest wpisana w psychologiczny
    wymiar ludzkiej jednostki /przynajmniej tej o zdrowej psychice/.
    Przykre...