  • Data: 2005-05-10 05:22:04
    Temat: Re: Minimalna wartosc platnosci karta.
    Od: Tomasz <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Raku_krak napisał(a):

    > Bo ty jesteś KRÓL i PAN klient - i tobie się wszystko należy.
    >
    > Szkoda słów na takie roszczeniowe podejście do życia - powodzenia, mam
    > nadzieje że twoja dziewczyna to wytrzyma.

    A ja wlasnie slyszalem od przedstawiciela firmy zajmujacej sie
    zakladaniem popsow ze praktyka limitowania transakcji jest nielegalna.
    Albo chca obslugiwac platnosci kartami lub tez powinni zdjac znaczki ze
    obsluguja platnosci tymi kartami. A pani aptekarz potwierdzila ten fakt,
    lecz powiedziala - "ale to kosztuje...". Odpowiedz prosta - jak ktos
    obsluguje platnosci to powinien sie z tym liczyc, albo zrezygnowac.

    Tomasz