    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Mini Netykieta polskich grup i list dyskusyjnych
    Date: Fri, 17 May 2024 00:22:40 GMT

    On 2024-05-16, io <i...@o...pl.invalid> wrote:
    > Na czym niby ta spora oszczędność polega? Np ile poświęcasz na czytanie
    > artykułów a ile zyskujesz przez niepokazywanie wybranych?

    Oszczędzam czas i nerwy. Unikam pokus odpowiedzenia na oczywistą bzdurę,
    a jest to często spora pokusa, która potrafi przyćmić taką oczywistość,
    jak to, że nie z każdym jest sens i warto rozmawiac.

    > No ale mowa o ogóle i musisz mieć coś do napisania by np. napisali, że
    > Cię odfiltrują bo im nie pasuje co tam napiszesz. Ludziom np nie podoba
    > się, że im odpisuję. Tak po prostu.

    To Twoja interpretacja. Zwyczajnie, czasami nie ma już o czym mówić.
    Miałem juz wczesniej z Tobą taką dyskusję na tej właśnie grupie, gdzie
    nie przyjmowałeś moich argumentów. Twoje prawo oczywiście, takoz moje,
    żeby nie chodzić w jakims lupie do usranej smierci. Czasami trzeba się
    zgodzić, że nie da się zgodzić, a misji czy potrzeby, żeby każdego
    przekonać do swojego zdania nie mam.

    --
    Marcin