  • Data: 2005-08-03 19:01:49
    Temat: Re: Mieszkanie z licytacji
    Od: He(R)Sk <s...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 3 Aug 2005 20:44:18 +0200, "Robert Tomasik"
    <r...@g...pl> wrote:

    > Rozumiem, że mieszkanie jest obecnie zamknięte i oplombowane. Jeśli jest
    > tak to mieszkanie możesz kupić. Osoby w nim zameldowane z łatwością
    > wymeldujesz w drodze procedury administracyjnej. Jeśli się wedrą, to po
    > prostu wezwiesz policję, że się włamali naruszając mir domowy. Sam fakt
    > zameldowania w tym lokalu nie rodzi żadnych skutków prawnych. Ważnym
    > jest, by komornik sprzedał Ci puste mieszkanie, czyli faktycznie
    > niezamieszkałe, zamknięte i oplombowane.

    Wlasciciel i lokatorka (byla zona) faktycznie nie przebywaja
    w tym mieszkaniu. Mimo to po "oklejeniu" plomba zostala zerwana.
    Fakt zgloszono na Policje. Zaplombowano kolejny raz i znow plomba
    zostala zerwana. Sasiedzi twierdza, ze "byla" pojawia sie czasem
    w tym mieszkaniu, przewodniczacy wspolnoty mimo to nie moze jej
    nigdy zastac. To samo z Policja i komornikiem. Ostatnio okna
    byly uchylone i zawieszone firanki (wczesniej nie ich nie bylo).
    Obawiam sie, ze sprawa jest "sliska"... a moze tylko tak mi sie
    wydaje ? Problem w tym, ze otrzymuje z roznych stron sprzeczne
    informacje. Mieszkanie jest w cichym miejscu,duzo zieleni,blok
    jest utrzymany czysciutko. "starszej pani" bardzo sie miejsce
    podoba... i to wlasnie jest ten problem ;o). Nie wiem co z tym
    robic. W kazdym razie dziekuje za rzeczowy glos w dyskusji.

    --
    HeSk

    * My personal opinions are just mine.