eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMieszkanie własnościowe a mieszkanie spółdzielcze własnościowe i ich zmiana (darowizna) › Re: Mieszkanie własnościowe a mieszkanie spółdzielcze własnościowe i ich zmiana (darowizna)
  • Data: 2009-01-12 15:10:41
    Temat: Re: Mieszkanie własnościowe a mieszkanie spółdzielcze własnościowe i ich zmiana (darowizna)
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Falisty wrote:

    > Gdyby wszyscy od razu lecieli do profesjonalisty i jemu za każde
    > zapytanie słono płacili, to po pierwsze, ktoś by na tym nieźle zarobił,
    > po drugie - jaki sens by miały grupy dyskusyjne na necie ?
    > Chcę się zorientować, ile muszę kasy przygotować (a może mnie na to
    > jednak nie stać?)

    Widzę, że chcesz dużo kasy wtopić.
    To nie jest prosty temat i nie da się odpowiedzieć w dwóch zdaniach,
    więc zamiast dać ci odpowiedź, która cię wyprowdzi na manowce i w
    efekcie będziesz się bujał po urzędach skarbowych z podatkiem i karami
    do zapłacenia wolę cię odesłać tam gdzie ci doradzą konkretnie i nie w
    dwóch zdaniach.