  • Data: 2004-06-02 20:01:37
    Temat: Re: Mieszkanie, spadek i meldunek
    Od: MEva <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    2 Jun 2004 14:28:42 +0200, na pl.soc.prawo, a...@a...pl napisał(a):

    > Chcę sie zameldowac w mieszkaniu spółdzielczym, w którym jest zameldowana moja
    > matka.Ojciec był głownym lokatorem i jedynym członkiem
    > spółdzielni.Zmarł.Została przeprowadzona sprawa sadowa - o stwierdzenie nabycia
    > spadku gdzie w postanowieniu wyszczególnione jest kto spadek nabył - w jednej
    > drugiej ja z bratem.Co jeszcze trzeba czy też jak tą całą sprawe poprowadzići
    > jak najmniej biegać po sądach .W urzedzie miejskim chcą decyzji i akt
    > notarialnego dotyczacego własności.Dzięki

    W identycznej sytuacji musieliśmy spotkać się w spółdzielni koniecznie
    razem i my z bratem podpisaliśmy zgodę lub coś takiego, że to mama będzie
    członkiem tej spółdzielni i będzie nas reprezentować /tak to jakoś dziwnie
    brzmiało/. Oczywiście trzeba było wpłcić 300 zł i płacić składki. Mama nie
    miała zadnych problemów meldując teraz u siebie bratanicę.
    Czy reszta twojej rodziny zgadza się na twoje zamiary, może stąd te
    trudności?