  • Data: 2006-11-27 14:26:48
    Temat: Re: Mieszkanie obiektem budowlanym?
    Od: "Stanislaw J. Szewczak" <s...@g...usun.to.z.tego.adresu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0611231002230.3216@athlon64...

    > Zresztą taka "zamiana" (na inne niż było) ściśle biorąc nie jest
    > remontem, nawet dla podatków ;)

    Remont wg prawa budowlanego umozliwia stosowanie wyrobow innych
    niz pierwotnie.

    > No i jest drugi element: nic nie piszesz co to za budynek.

    Komunalny, z przelomu lat 40/50, nie jest w rejestrze konserwatora.

    > Zamiana okien (na plastikowe) oznaczała stosik pism.

    Administracja w warunkach napisala mi, zebym dal okno drewniane,
    zreszta takie nawet chcialem.

    > Pewnie przez to okno :)

    Raczej nie, bo w odpowiedzi na pierwsze pismo, tylko o oknie,
    dostalem tylko warunki techniczne i nic wiecej. Raczej przez
    to, ze tak duzo wpisalem. Zreszta sami tak napisali. Wychodzi
    na to, ze jakbym co tydzien skladal oddzielne pisma, to mialbym
    spokoj.

    sjs