    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mieszkanie
    Date: Sat, 14 Feb 2004 01:32:15 +0100

    On Fri, 13 Feb 2004, gulldarek wrote:

    >+ Witam!
    >+
    >+ Bardzo prosze o odpowiedz, gdyz jest to sprawa nie cierpiaca zwloki...

    Nie jestem kompetentny, ale w kwestii formalnej (treści listu)
    mogę polecić przejrzenie wątków związanych z "meldowaniem".
    Po to żebyś nie popełnił jednego błędu więcej: na razie upominasz
    się o "wymeldowanie" jakby to było nie wiadomo co.
    Liczy się TYTUŁ PRAWNY (podejrzewam że w omawianym przypadku chodzi
    o umowę najmu, a może jednak własność ?) do lokalu.
    Potencjalnym 'odpowiadaczom' nie podajesz co ważnieszych rzeczy
    (np. owego 'tytułu' właśnie) :(
    Wymeldowanie lub zameldowanie powino być SKUTKIEM, a nie przyczyną
    waszych działań (umowy/dyspozycj sądu/...).
    A tak to są dziesiątki rozważań: albo ciotka ma udział we własności
    (ale wtedy co ma kupować ?) albo to jest mieszkanie wynajmowane
    (tylko jakie ono jest wtedy "rodzinnne" ?)...

    pozdrowienia, Gotfryd