  • Data: 2002-04-04 07:06:02
    Temat: Re: Mieszkanie
    Od: "Martuszka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Rima <r...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a8f41f$c3e$...@n...tpi.pl...
    > kupujac mieszkanie za posrednictwem developera cena mieszkania wzrosnie mi
    > automatycznie o okolo 20% - a mnie chyba nie stac na posrednika...

    A od kiedy developer jest pośrednikiem? Przecież właśnie deweloper jak sama
    nazwa wskazuje zajmuje się budową. Może być tak, że akurat oferta
    dewelopera, którą porównujesz jest droższa od oferty spółdzielni, ale to
    może wynikać z wielu czynników, natomiast nie z tego że jest on pośrednikiem
    między spółdzielnią a klientem.
    pozdrawiam
    Martuszka