    From: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Miałem gorące spotkanie z WKU - Pomocy!
    Date: Thu, 2 Aug 2007 10:39:55 +0200

    Dnia Thu, 2 Aug 2007 10:17:44 +0200, Mariusz napisał(a):

    > A chory na serce za kolkiem to w porzadku ? a jak dostanie ataku serca przy
    > 150km/h to co w porzadku ?. A co z chorymi na ciśnienie ? przeciez jesli
    > maja zbyt duze ciśnienie moga dostać wylewu w czasie jazdy. Osoby które
    > cierpią na zanik miesni mogą w danej chwili niemoc wcisnąć hamulca,
    > przykladow mozna mnozyc wiele.

    Po pierwsze atak serca może być groźny czasami - osoba psychicznie
    chora jest niebezpieczna cały czas.
    Poza tym z tego co pamiętam, to przy poważniejszych chorobach też jest
    orzekany zakaz prowadzenia pojazdów. Tylko że bardzo często kończy się na
    tym, że lekarz tylko informuje pacjenta żeby nie jeździł, ale nie
    przekazuje tego do kierownika rejonowego urzędu rządowej administracji
    ogólnej. Jeśli stwierdzi to komisja lekarska WKU, to na pewno tę informację
    przekażą i uprawnienia zostaną Ci odebrane.

    Pozdrawiam,
    Henry