    From: "ALEX Honved" <k...@s...us>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mężczyźni vs damskie szatnie
    Date: Wed, 27 Dec 2006 10:47:09 +0100

    *Andrzej Wróblewski*-san ni au koto ha itsumo tanoshii ]:->

    > No i troglodyci potrzebuja przepisow, zeby (ewentualnie) stosowac
    > sie do norm, ktore jasno wytyczaja zasady dobrego wychowania.

    Żenujące dla mnie jest to że potraktowaliście mnie jak jakiegoś
    zboczeńca, który tylko marzy by wejść do damskiej szatni, tylko mu
    prawo zabrania. I nie bardzo rozumiem dlaczego takie posądzenia.
    Chciałem jedynie przekonać mojego kumpla, że mimo najszczerszych chęci
    nie możemy jej pomóc, bo to się wiąże ze wstępem na teeren zakazany.
    Ale chciałem to podeprzeć jakimś paragrafem. No ale widzę że
    moralizatorów tu mnóstwo, zaś prawników jak na lekarstwo.
    A co do szarmancji czy rycerskości, to wiele mógłbym Cię jeszcze
    nauczyć, ale to tak BTW

    --
    ALEX Honved, nihon no teikoku no fanatikku na fan, chugoku no
    nekkyousha ]:->