  • Data: 2008-11-03 20:58:09
    Temat: Re: Metryki z zagranicy
    Od: Scowron <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 03-11-2008 o 21:31:31 Johnson <j...@n...pl> napisał(a):
    > Scowron pisze:
    > Akty stanu cywilnego nie są w zasadzie konieczne dco uwłaszczenia.

    > Zdecyduj sie co zginęło: pełnomocnictwo czy "metryka".

    Może trochę pomieszałem...
    Zginęła metryka która została dostarczona adwokatowi. W środę się do niego
    wybieram, ale po dzisieszej rozmowie telefonicznej, jestem negatywnie
    nastawiony do rezultatów, ponieważ on twierdzi, że ma tylko kopię
    dostarczonej przez ojca "kopii".
    Może faktycznie nie dostarczył tej metryki skoro nie jest konieczna i ma
    oryginał twierdząc, że to któraś już z kolei kopia. ...eh

    > Czemu ten adwokat taki mało kumaty ?

    Bo ja wiem? Może udaje mądrzejszego niż jest...

    --
    Scowron