  • Data: 2002-04-01 17:29:02
    Temat: Re: Meldunek na stale
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 1 Apr 2002, Adamsoft wrote:

    > Nie znam sie na tym, to jest jakas wspolnota. Mieszkanie jest wykupione.
    > Wlascicielem jest babcia zony.

    Czyli wszystko zależy od dobrej woli babci?

    > A co z moimi inwestycjami poniesionymi przez te lata? Czy to juz moja
    > strata? Poprostu teraz mam zrobic wypad i juz?

    Nie, należy ci się zwrot nakładów na cudzą rzecz, ponieważ babcia
    bezpodstawnie by się wzbogaciła gdybyś się zrzekł roszczenia o nie. art.
    43 ust. 2 KRO nie stosuje się ze względu na to że mieszkanie nie należy do
    majątku małżonków.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)