    From: "Livia" <aliszia*@*op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Meldunek a prawo do lokalu
    Date: Thu, 18 Oct 2007 13:26:29 +0200

    > Nie mogą odmówić w kwestii wykupu? Ostatnio dziadkowie dostali pismo
    > stwierdzające, że nie mają obowiązku dopuszczenia do wykupu mieszkania!
    > Nie ma Pani czasem podstawy prawnej pod ręką? Będę zobowiązany.

    NIestety nie mam. MOjej Babci zaproponowali inne mieszkanie. NIe zgodzila
    sie. Zreszta "starych drzew sie nie przesadza" NIe zdazylismy sie wyklócic
    bo Babcia odeszla. Znajomemu tez zaproponowali inne, ale on wywalczyl
    podpierajac sie przepisami. Urzad musial wydac zgode. Choc wcale nie na reke
    im sprzedawac poejdyncze mieszkanie w kamienicy na rynku i to za niewielkie
    pieniadze. Ja tam Urzad rozumiem, bo te kamienice to juz ruiny. A taki
    czlowiek ma prawo pierwokupu calosci po cenie wywolawczej. Ta czesto jest
    wiele nizsza od koncowej osiagnietej w przetargu. Proponuje poszukac w necie
    przepisow i info o podobnych sprawach a potem prawnika.