    From: " JK" <j...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Meldunek a prawo do lokalu
    Date: Thu, 18 Oct 2007 10:07:10 +0000 (UTC)

    Livia <aliszia*@*op.pl> napisał(a):

    Dziękuję ogromnie! O takim głosie liczyłem, pisząc na tę grupę.

    > Ha znam podobna sytuacje z wlasnego podworka.
    > Najlepiej walczyc o wykup. Nie maja prawa odmowic. NIe moga tez oferowac
    > innego.

    Nie mogą odmówić w kwestii wykupu? Ostatnio dziadkowie dostali pismo
    stwierdzające, że nie mają obowiązku dopuszczenia do wykupu mieszkania!
    Nie ma Pani czasem podstawy prawnej pod ręką? Będę zobowiązany.

    > Przejac prawa i obowiazki glownego najemcy moze ktos kto zamieszkuje
    > wspolnie z glownym najemca (zameldowanie nie ma znaczenia). Na dodatek musi
    > to byc maz, zona, konkubent, konkubina lub pierwsza linia pokrewienstwa
    > czyli dzieci. Chyba ze Babcia ma wobec Twojej zony obowiazek alimentacyjny
    > np: rodzice nie zyja.

    Bardzo dobrze wiedzieć na wypadek, gdyby przedłużali wykup. Dziękuję ponownie.

    > O ile dobrze kojarze to jest Art. 69 K.C.
    > Tu masz wiecej
    > http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/Orzecznictwo/
    SN/cyw/u_III_CZP_26_02.html

    I ponownie wielkie dzięki. Chyba trzeba będzie zatrudnić prawnika, aby
    przyjrzał się kwestii blokowania wykupu.

    Pozdrowienia,
    JK