eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMediaMarkt nie zwraca pieniążków za zakupiony sprzęt, który nie spełnia oczekiwań klijenta !!! Czy to zgodne z prawem konsumenta???? › Re: MediaMarkt nie zwraca pieniążków za zakupiony sprzęt, który nie spełnia oczekiwań klijenta !!! Czy to zgodne z prawem konsumenta????
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.cyf-kr.edu.pl!agh.
    edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: DonWito <d...@W...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: MediaMarkt nie zwraca pieniążków za zakupiony sprzęt, który nie
    spełnia oczekiwań klijenta !!! Czy to zgodne z prawem konsumenta????
    Date: Wed, 2 Mar 2005 09:05:09 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 28
    Sender: d...@p...onet.pl@donwito.net
    Message-ID: <20050302090509.5cdefe89@donwito>
    References: <d02ehd$dkq$1@atlantis.news.tpi.pl> <d02eqe$po7$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: donwito.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1109750707 7770 82.210.172.14 (2 Mar 2005 08:05:07 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 2 Mar 2005 08:05:07 GMT
    X-Newsreader: Sylpheed-Claws 1.0.1 (GTK+ 1.2.10; i686-pc-linux-gnu)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:281645
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 01 Mar 2005 20:17:21 +0100 napisałeś / napisałaś:

    > Marcin Szczepanek napisał(a):
    > > Czy są jakieś przepisy które mówią jak w takich przypadkach
    > > postępować, kiedy klijent kupił towar który nie spełnia jego
    > > oczekiwań, to może otrzymać zwrot kosztów zakupu?????
    >
    > Nie spełnia oczekiwań - nie.

    No dobra - ale załóżmy, że w kilku miejscach w wiadomym markecie są
    wywieszone ogłoszenia brzmiące: "jeśli sprzęt zakupiony u nas nie spełni
    Twoich oczekiwań - w ciągu 7 dni od zakupu możesz go zwrócić.";
    co więcej - obsługa w serwisie doradza klientom zaraz po zakupach, aby
    nie stemplowali kart gwarancyjnych, tylko najpierw sprawdzili sprzęt w
    domu i gdyby nie spełniał ich oczekiwań - zwrócili go w ciągu 7 dni".

    czy w takim przypadku istotną częścią umowy kupna-sprzedaży, która może
    w sposób decydujący wpłynąć na decyzję potencjalnego klienta, nie jest
    *zobowiązanie* sklepu do przyjęcia towaru w ciągu 7 dni gdyby nie
    spełniał on oczekiwań klienta?

    w takim wypadku rozumiem, że istotne jest to, jak dokładnie brzmi napis
    na tych ulotkach, tabliczkach reklamowych: czy "jeśli sprzęt nie
    spełni Twoich oczekiwań" czy "jeśli sprzęt okaże się
    niesprawny" ...?

    pozdrawiam!
    w.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1