  • Data: 2021-02-10 12:25:44
    Temat: Re: Media na ostro
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 10 Feb 2021 12:10:41 +0100, Henryk Hajdan napisał(a):

    > nieredaktor Michał Rachoń w TVP Info mówił i puszczał paski czerwone, że
    > koncerny międzynarodowe nie chcą dawać pieniędzy na walke z COVID

    Przezwyciężyłem wstręt i wlazłem na https://www.tvp.info/, a tam rzecznik
    Rady Misiewiczów tłumaczy, że cyfrowi giganci unikają opodatkowania; o
    czarnym proteście jakoś nic.

    Oprócz tego można się dowiedzieć, że Ida Nowakowska zawierzyła całe swoje
    życie Panu Bogu, a historyczno-survivalowy reality show szlakiem Armii
    Andersa, ,,Szlak nadziei", będzie miał premierę już w sobotę. Nie będzie
    łatwo, albowiem "w pierwszym [odcinku], emitowanym w sobotę 2 stycznia,
    uczestnicy wyruszają w daleką podróż do Syberii, gdzie pierwsze kilometry
    wędrówki prowadzą przez zamrożoną tajgę. Temperatura wynosi piętnaście
    stopni poniżej zera, a w okolicy od kilku tygodni odnotowano zwiększoną
    aktywność wilków i niedźwiedzi."

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek