  • Data: 2005-02-03 17:12:51
    Temat: Re: Media Markt - reklamacja
    Od: "nnowy" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kłocic, jak juz. Widac nie tylko o gwarancji nie slyszales, o ortografii
    > rowniez;).

    a sory, ktoś mi pozamieniał klawisze w klawiaturze :-)
    heh... a zdarzyło mi się napisać każdy przez "rz" - jak to zobaczyłem to
    dopiero był obciach :-)
    nie wiem jak to nazwać, ale akurat z ortografii jestem w miarę dobry - za
    długo siedzę przy klawiaturze ;)

    > Bzdura jest to, co piszesz. I najsmieszniejsze, ze stare przepisy wlasnie
    > Ty podajesz.

    Rzeczywiście wygląda na to, że masz rację. Zwracam honor.

    pozdr
    nnowy