  • Data: 2003-07-30 11:03:24
    Temat: Re: McDonald's
    Od: r...@r...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Czy taka praktyka jest legalna? Bo jak dla mnie normalne to to nie jest.
    > Uzna?bym za normalne, gdyby stwierdzili, ?e teraz w zestawie jest herbata i
    > Cola, ale wciskanie ludziom kitu, ?e herbata jest gratis, to czyste
    > chamstwo. Nie wspominaj?c ju? dumpingowej ceny coli. (0,5 litra za 10
    > groszy)

    tajemnica ceny coli/herbaty jest taka, ze to jest na 22% vat, wiec
    lepiej to sprzedac tanio, a drogo kanapke (7% VAT) - wiecej zostanie
    w kieszeni.

    darmowosc:
    herbata jest darmowa, bo ZESTAW z herbata kosztuje tyle samo, ile ZESTAW
    bez herbaty.

    cena nie moze byc 0, bo jesli jest 0 to jest to darowizna, czyli nalezy
    policzyc VAT od ceny ,,normalnej'' herbaty i odprowadzic go do USK :-)
    (nie obciazajac klienta, czyli czysta strata).

    reasumujac - to jest nie jest ,,gowno prawda'' a prawda marketingowa.
    niedarmowa herbata jest darmowa ;-) i juz.

    Kupujesz ZESTAW wiec nie mozesz zrezygnowac z kawalka.
    Mozesz wymienic zestaw za 11,49 na 3 pozycje samodzielne (kola, frytki,
    szit) ale zaplacisz pewnie z 15 :-)

    pozdrawiam

    romekk