    From: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Date: Mon, 10 Dec 2007 10:28:47 +0100
    <fj6v1u$55n$2@atlantis.news.tpi.pl> <fj86bg$3p8$1@inews.gazeta.pl>
    <fj87v4$ijc$1@achot.icm.edu.pl> <fj8dj4$sjs$2@inews.gazeta.pl>
    <fj8epp$r7e$1@achot.icm.edu.pl> <fj8jdj$l0n$1@inews.gazeta.pl>
    <fj8jls$l0n$4@inews.gazeta.pl> <fj8k3n$o3d$1@inews.gazeta.pl>
    <fj8kkc$q0l$1@inews.gazeta.pl> <fj8kq2$qpf$1@inews.gazeta.pl>
    <fj8kv8$q0l$4@inews.gazeta.pl> <fj8shb$enk$1@achot.icm.edu.pl>
    <fj8tp3$4br$1@inews.gazeta.pl> <fj8ts9$4br$2@inews.gazeta.pl>
    <fj8u5c$hb8$1@achot.icm.edu.pl> <fj8ubk$7kq$1@inews.gazeta.pl>
    <fjaqlo$c9v$1@news2.task.gda.pl> <fjaun7$ddq$1@inews.gazeta.pl>
    <fjbb5t$151$1@inews.gazeta.pl> <fjbbrk$qo8$11@inews.gazeta.pl>
    <fjbeke$euv$1@inews.gazeta.pl> <fjbgrj$msh$3@inews.gazeta.pl>
    <fjc814$nk9$1@inews.gazeta.pl> <fjdkv7$3ue$2@inews.gazeta.pl>
    <fjdt8r$1dr$1@inews.gazeta.pl> <fjg9uj$pbg$1@inews.gazeta.pl>
    <fjgllp$7h7$1@inews.gazeta.pl> <fjgp0v$k27$1@inews.gazeta.pl>
    <fjgtbu$528$2@inews.gazeta.pl>

    krys napisał(a):

    > A co ma kwota alimentów do stosunku do rodzica? Oprócz przypadku, że
    > rodzic jest sukinsynem, który ma dzieci tam, gdzie słońce nie dochodzi?

    bo nie piszemy o usparweidliwionych potrzebach a o zwiekszeniu
    alimentow, by odksadac na konto dziecka bo ojciec duzo zarabia

    > Widać nie było. Może mylisz szacunek z uległościa i zastraszeniem? Albo
    > jeszcze czym innym?

    a czy twoj mozdzek jest w stanie przewidziec sytuacje w ktorej dziecko w
    momencie rozwodu staje po stronie matki (juz nie wnikam czy ta matka sie
    do tego przyklada czy nie) i diametralnie zmienia stosunek do ojca mimo
    iz nie koniecznie maz jest winny rozkradu malzensta

    > To samo, co twój wujek.

    gowno prawda, bo przyklad pokazuje ze zwiekszanie alimentow po to by
    dawac cos dodatkowo dziecku dlatego tylko ze ojciec duzo zarabia wcale
    nie wplywa wychowawczo na te dziecko wrecz przeciwnie. Chocbym nie wiem
    ile zarabial nie dal bym duzych kwot dziecu co najwyzej 'wedke' by mogl
    sam dojsc do pieniedzy.

    P.

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...