  • Data: 2007-12-06 10:59:31
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Sowiecki Agent" <p...@t...gazeta
    .pl>
    wrote in message news:fj8jgo$l0n$3@inews.gazeta.pl...

    > i jeszcze jedno, nic nie stoi na przeszkodzie by znalzalqa sobie
    > teleprace czy zdalna na umowe zlecenie itp. dla chcacego nic trudnego.

    I jeszcze jedno. Ciekawe, jak Wy wszyscy panowie byście śpiewali, gdyby
    któregoś dnia okazało się, że już nie możcie pracować, (choroba, wypadek,
    nagły dramatyczny spadek zarobków, cokolwiek) że nagle przechodzicie na
    garnuszek żony, jej łaskę i niełaskę. I ta żona pewnego dnia uznaje, że
    sorry, baby, ale jej się znudziło i ona już sobie pójdzie, ale dziecko to
    niech zostanie z ojcem, bo ona nie ma czasu....
    Wszyscy jesteście tacy mocni w gębach, póki pracujecie i zarabiacie więcej
    od swoich żon i nie musicie zawracać sobie głowy takimi przyziemnymi
    sprawami jak dom i wychowanie dzieci. No to wyobraźcie sobie, że sytuacja
    może się w każdej chwili odwrócić. I co wtedy?
    Anka