  • Data: 2003-06-28 22:52:32
    Temat: Re: Mąż alkoholik
    Od: "Rycerz Bolko" <r...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "georgos" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bdkr8p$ijs$1@atlantis.news.tpi.pl...
    w/w opłaty
    > i dla dzieci. Proszę o radę co mogę zrobić w tej sytuacji. Czy mogę podać
    go
    > o alimenty nie mając z nim rozwodu ( na rozwód nie wyraża zgody), albo czy
    > jest jakiś inny sposób na ściągnięcie pieniędzy od męża?
    > Paulina

    paragrafów nie podam bo się nie znam.
    Znam bardzo podobny przypadek. Wezwij parę razy policje i nie bój się tego
    co inni powiedzą, przyda się to w sprawi rozwodowej , to że nie chce to nic
    nie znaczy. Jak już pisałem wcześniej skończyło się to rozwodem, nakazem
    eksmisji dla męża + 2 lata w zawieszeniu za znęcanie się nad rodzina. W
    tamtym wypadku także syn był przewlekle chory, zasądzono na niego alimenty w
    wysokości 550 zł plus alimenty na drugie dziecko.