  • Data: 2018-07-19 12:02:47
    Temat: Re: Materiał z tv
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > [...]
    >
    > I tu odpowiedziałem na pytanie. Nie odnosiłem się do reszty i pisałem
    > już o tym dlaczego, nie będę się powtarzać.
    >
    > [...]

    Nie zaznaczyłeś że tam cokolwiek wycinasz.
    I tym sposobem zszedłeś do poziomu piaskownicy.

    > I kolejne "a nie bo Ty". Normalnie zapętliłeś się.
    > Idąc logicznie *ktoś musi zacząć (ja) jakąś argumentację,
    > aby ktoś inny (Ty) mógł powiedzieć "a nie bo Ty".
    > Logiczne, nie?

    Kiedy to co właśnie napisałeś jest takim klasycznym
    "a nie bo ty". Nie dostrzegasz tego czy liczysz że
    inni tego nie zauważą?

    > I już na to odpisałem - nie włożyłem Cię do żadnej przegródki
    > (co sugerujesz), więc Twój argument jest po prostu smutną
    > inwalidą i próbą rozpoczęcia gry na "a nie bo Ty". I to że
    > stosujesz prawie wyłącznie "a nie bo Ty" też już Ci
    > pisałem.

    Włożyłeś, a teraz mętnie się tłumaczysz.

    > Z mojej strony EOT, bo widzę że nie jesteś w stanie się
    > z tego kółka wydobyć samodzielnie i bez zewnętrznej
    > pomocy, a mnie ten brak twórczości już nudzi. :)

    Z tego co widać sam nie jesteś się w stanie z wydobyć
    z tego co napisałeś.

    > Napisz coś jeszcze na koniec, żebyś miał ostatnie słowo
    > i uznaj sam siebie za wygranego i na tym poprzestańmy.

    Powinieneś przeprosić ale to cię też przerasta.