    Subject: Re: Materiał z tv
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <00N1D.526341$f75.303396@fx08.am4> <pihl7t$3a7$2@node2.news.atman.pl>
    <f...@4...com>
    <pihumd$c1m$1@node2.news.atman.pl>
    <j5wzac24o5xn.h49hj0ufot8x$.dlg@40tude.net>
    <pii2k2$frf$1@node2.news.atman.pl>
    <1owo9qy9i2btm$.4oou9md17du.dlg@40tude.net>
    <pii866$kvt$1@node2.news.atman.pl>
    <5b4d8eef$0$610$65785112@news.neostrada.pl>
    <pik7i4$2v5$1@node1.news.atman.pl>
    <5b4db8b3$0$684$65785112@news.neostrada.pl>
    <pike3k$96h$1@node1.news.atman.pl>
    <5b4dc490$0$614$65785112@news.neostrada.pl>
    <pikidr$ddf$1@node1.news.atman.pl>
    <5b4df50a$0$617$65785112@news.neostrada.pl>
    <pimqod$iur$3@node1.news.atman.pl>
    From: Kviat
    Date: Wed, 18 Jul 2018 13:20:37 +0200

    W dniu 2018-07-18 o 09:37, Liwiusz pisze:

    > Jestem świadomy, ale ostatnie, co można o nim powiedzieć, to że nie lubi
    > kobiet.

    Czyli nie jesteś świadomy. On nie lubi kobiet.

    https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/janusz-kor
    win-mikke-ukarany-za-wypowiedz-o-kobietach-ile-strac
    i,723449.html

    Tu masz inne:
    ",,Kobieta przesiąka poglądami człowieka, z którym sypia. Ostatecznie
    (Natura czy Bóg - nie będziemy się spierać) nie po to tak skonstruował
    mężczyzn, by setki tysięcy plemników się marnowały; wnikają one w ciało
    kobiety i przerabiają ją na obraz i podobieństwo mężczyzny, do którego
    ona należy".

    ,,Kobiety zawsze udają, że pewien opór stawiają i to jest normalne.
    Trzeba wiedzieć kiedy można, a kiedy nie".

    ,,Gdyby Pan się znał na kobietach, to by Pan wiedział, że zawsze się
    troszeczkę gwałci".

    Inne jego kretynizmy na temat bicia dzieci czy niepełnosprawnych
    znajdziesz samodzielnie, czy też ci pomóc?

    Ktoś, kto popiera Korwina, musi mieć niezły bałagan w głowie.

    > (wybacz, ale nie chce mi się dalej czytać).

    Wybaczam.

    Pozdrawiam
    Piotr