  • Data: 2013-01-20 23:30:50
    Temat: Re: Maskujcie się, bracia
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-01-20 22:09, Użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

    > No zaraz zaraz, przeciez to twoje slowa:
    >
    > Nie jestem cwaniakiem, mandatu nie unikam, ale nie widzę powodu
    > dla którego miałbym ponosić konsekwencję nieumiejętnych działań
    > służb mundurowych.
    >
    > Przeciez to grupa o prawie, tak prawo stanowi, a ty wyjezdzasz z jakims
    > moralnym "nie widze powodu"? Jak ktos na tej grupie o moralach, to
    > znaczy ze idiota; jak ty to robisz, to znaczy, ze przemowil przez ciebie
    > geniusz?

    Kolejny któremu udowodniłem bezmyślność.
    Prawo jeszcze nie nakazuje karania właściciela pojazdu który
    widnieje na fotce z fotoradaru skoro odpowiednie służby nie potrafią
    zidentyfikować kierującego. Teraz przytocz mi przepis który nakazuje
    karać właściciela takiego pojazdu a potem wskaż gdzie w podanym
    cytacie jest odwoływanie się do moralności ?
    Bo jak nie to jednak spodziewam się przeprosin.