  • Data: 2013-01-20 22:09:37
    Temat: Re: Maskujcie się, bracia
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 01/20/2013 09:56 PM, RadoslawF wrote:

    > Brzytwy.
    > Dla niego na grupie poświęconej prawu argumentem ma być strona
    > moralna widziana zgodnie z jego przykładem. Prawo ma w dupie
    > lub nie ma o nim bladego pojęcia. To nie kmiot, to normalny idiota.

    No zaraz zaraz, przeciez to twoje slowa:

    Nie jestem cwaniakiem, mandatu nie unikam, ale nie widzę powodu
    dla którego miałbym ponosić konsekwencję nieumiejętnych działań
    służb mundurowych.

    Przeciez to grupa o prawie, tak prawo stanowi, a ty wyjezdzasz z jakims
    moralnym "nie widze powodu"? Jak ktos na tej grupie o moralach, to
    znaczy ze idiota; jak ty to robisz, to znaczy, ze przemowil przez ciebie
    geniusz?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org