  • Data: 2013-01-20 16:57:55
    Temat: Re: Maskujcie się, bracia
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.01.2013 12:19, maruda pisze:

    > Skoro policja bez trudu namierza twórcę "antykomora", to równie łatwo

    Tylko że namierzenie właściciela strony jest z reguły łatwiejsze niż
    namierzenie właściciela domu.

    > znajdzie sprawcę zabójstwa. Wystarczy przesłuchać właściciela co robił z
    > kluczykami i kto mu je oddał (czy nie oddał) itd.

    "Nie mam obowiązku tego wiedzieć - i co mi pan zrobi?"

    [ciach]

    > P.S. - Zauważ, że pędząc rowerem 40km/g, ważąc 100kg też można kogoś
    > (nie tylko dziecko) zabić. Rowery jeszcze nie mają tablic
    > rejestracyjnych. Masz w związku z tym jakieś propozycje?

    Ile znasz takich przypadków, hmm?

    To znaczy takiej kolizji rowerzysty z pieszym po której rowerzysta jest
    w stanie szybko się oddalić bez pozostawiania roweru ani innych śladów
    (np. własnej krwi)..