    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Maseczki - jak to wygląda w prawie innych krajów?
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <X...@1...0.0.1>
    <5e94367d$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5e94958a$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5e9567b4$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5e959434$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5e960601$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: 14 Apr 2020 20:00:01 GMT

    Użytkownik Kviat ...

    > Jest dokładnie wręcz przeciwnie :)
    > Ty twierdzisz, że jest białe, ale nie mówisz, skąd to wiesz.
    > Próbujesz mnie przekonać, że może kiedyś modele matematyczne to
    > wykażą...

    Nie, nie kiedys.
    Wtedy kiedy ich sie uzyje.
    Oczywiście w oparciu o wiedze na dzis.
    Ale imo lepiej sprobowac zastosowac narzedzie do takich danych jakie sie
    ma niz nie zastosowac go wcale i podjac decyzje według własnego interesu.
    Jeżeli decyzja jest podejmowana bez uzycia tej wiedzy, na czuja to ja
    mowie ze lepiej zeby nie była podejmowana skoro jest tak samo
    prawdopodobne ze to bedzie i dobrai zła decyzxja.
    Dlaczego? Bo na jej niekorzysc wpływa to ze ktos chce na tej decyzji zbid
    dodatkowy kapitał a to juz imo przechyla szale na jej niekorzysc.

    > Czyli mam powiedzieć, że jest zła, tylko dlatego bo mi się nie
    > podoba? Nie kupuję tego :)

    > Pan Schrödinger jest odmiennego zdania i ja mu wierzę ;P
    > Jak najbardziej się da. Kobieta jest w ciąży i równocześnie nie
    > jest, dopóki nie nasika na test.
    > Nie bez powodu jest tyle emocji przed testem :)

    Ty mi tu jakiegoś starego gościa z kotem nie mieszaj w te sprawy ;-PPPP

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."