  • Data: 2006-04-04 11:23:23
    Temat: Re: Mandat za rozmawianie przez radiotelefon, wyrok, farsa
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> szukaj wiadomości tego autora

    Zgadzam się. Prawo jest prawem. A sędzina nadinterpretowała prawo, bo jej
    się tak podobało. W przepisach jest telefon, a to nie radio CB. Koniec
    kropka. Boję się jednak, że przy odwołaniu nasz poszkodowany może trafić na
    takiego samego sędziego-idiotę i wówczas nie dość, że dostanie wyższy
    mandat, to i koszty sądowe.

    A jesli chodzi o prawo, to przypomniało mi się, jak mój wychowawca wiele lat
    temu w szkole mowił, że np. jesli w Dzienniku Ustaw ukaże się jakieś
    rozporządzenie / ustawa z błędem (np. chochlik drukarski), to tak będzie
    obowiązywać aż do momentu odwołania w nastepnym numerze. Bez względu, a to,
    co poeta (ustawodawca) mial na myśli.

    A jesli będziecie trąbic o tym wydarzeniu na prawo i lewo, to niedługo ktoś
    poprawi ustawę, tak, żeby zawierała słowo "oraz innych urządzeń, które
    wymagają trzymania..." i dopiero będzie pasztet.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"