    From: Kamil <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mandat za przekroczenie predkosci w czechach.
    Date: Wed, 29 Jun 2011 14:23:41 +0200
    <iu86je$a7b$1@inews.gazeta.pl> <iu89pb$e8m$2@inews.gazeta.pl>
    <iu9obh$hu5$1@inews.gazeta.pl> <iua92e$6dp$2@inews.gazeta.pl>
    <9vqcg6jx3eds$.v30y30p61au9.dlg@40tude.net>
    <iuclrc$mus$1@inews.gazeta.pl> <iucmbu$oj7$1@inews.gazeta.pl>
    <iucoa9$mus$3@inews.gazeta.pl> <iucok9$3fd$1@inews.gazeta.pl>
    <iucosb$45e$1@inews.gazeta.pl>
    <11ntx6xxmlq5a$.yi6oaiqhyi6j$.dlg@40tude.net>
    <iucv8l$6po$3@inews.gazeta.pl>
    <b4w8kkuhojnp$.lt6kn2tgezvv.dlg@40tude.net> <iueugr$dkp$1@news.onet.pl>
    <1j87zsjznhycm$.1dbem0s5wtg3b$.dlg@40tude.net>
    <iuevai$i0q$1@news.onet.pl>

    Dnia Wed, 29 Jun 2011 12:38:04 +0200, spp napisał(a):

    > A czymże będzie się różniło postępowanie związane z egzekucją starego,
    > niezapłaconego mandatu z egzekucją bieżącego?

    Ty faktycznie jesteś niereformowalny, albo masz odlot totalny.
    Jaki "bieżący"?
    K....a, debili nie sieją po prostu :)))

    >zatrzymanie do czasu przeprowadzenia procedury sądowej też sobie potrafię
    > wyobrazić... :(

    Za dług wobec KOGOKOLWIEK, zostajesz zatrzymany podczas rutynowej
    kontroli... heheheh - jesteś zajebisty :)))
    Już widzę te tłumy więźniów - którzy nie opłacili mandatów za rzucanie
    niedopałków, za picie piwa w parkach itp itd :)
    I za przekroczenia prędkości także :))

    Weź duży rozbieg, i wybierz mocną ścianę - następnie bezpośrednio w nią
    pierdyknij swoim czerepem - może ci się coś rozrusza ten zastygły beton.