    From: Kamil <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mandat za przekroczenie predkosci w czechach.
    Date: Wed, 29 Jun 2011 12:31:57 +0200
    <iu86je$a7b$1@inews.gazeta.pl> <iu89pb$e8m$2@inews.gazeta.pl>
    <iu9obh$hu5$1@inews.gazeta.pl> <iua92e$6dp$2@inews.gazeta.pl>
    <9vqcg6jx3eds$.v30y30p61au9.dlg@40tude.net>
    <iuclrc$mus$1@inews.gazeta.pl> <iucmbu$oj7$1@inews.gazeta.pl>
    <iucoa9$mus$3@inews.gazeta.pl> <iucok9$3fd$1@inews.gazeta.pl>
    <iucosb$45e$1@inews.gazeta.pl>
    <11ntx6xxmlq5a$.yi6oaiqhyi6j$.dlg@40tude.net>
    <iucv8l$6po$3@inews.gazeta.pl>
    <b4w8kkuhojnp$.lt6kn2tgezvv.dlg@40tude.net> <iueugr$dkp$1@news.onet.pl>

    Dnia Wed, 29 Jun 2011 12:24:23 +0200, spp napisał(a):

    > No i ma rację. :)
    >
    > Prześlą ten mandat do egzekucji w Polsce ale u nich pozostanie jako
    > niezapłacony więc też będą mogli skorzystać z okazji i bezpośrednio od
    > winnego go ściągnąć. Co w tym dziwnego?

    Poprzez ZATRZYMANIE/ZAARESZTOWANIE??????
    Chyba cię pogieło :))))

    > Z innej strony internetowej (szczególnie ostatni akapit choć dotyczy
    > Niemiec - może obowiązywać także w innych krajach):
    >

    > Zapłacisz od razu
    >
    > Dodatkową informacją, o której należy pamiętać, jest to, że jeśli
    > zostaniemy zatrzymani za przewinienie i dostaniemy mandat, musimy
    > zapłacić go od razu.

    No i ty dalej nie kumasz o czym wituś pisał.
    Opisał że obywatel polski dostał w czechach MANDAT KREDYTOWY którego nie
    zapłacił.
    Nie pytaj mnie jakim cudem, ale dostał "kredytówkę" - tak napisał.
    I teraz, po np,. roku ten obywatel porusza się po czeskich drogach,
    rutynowa kontrola policyjna, i okazuje się że ten obywatel tamtego mandatu
    nie opłacił. A powód obecnego zatryzmania to rutynowa kontrola, bez
    wykroczenia!!
    I według witusia - czescy policjanci bez mrugnięcia okiem
    ARESZTUJĄ/ZATRZYMUJĄ polaka do czasu aż nie zapłaci mandatu...

    Chyba się wam popierdoliły epoki chopcy, i to bardzo :)))