    From: "Rowerex" <r...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mandat za niekorzystanie z drogi dla rowerów.
    Date: Thu, 31 Jan 2008 13:19:03 +0000 (UTC)

    |<onrad <b...@j...bardziej.trendy> napisał(a):

    > Akurat jestes nieco rozpoznawalnym rowerzysta w bstoku i jestem na 100%
    > pewien ze wiedziales ze jest tam sciezka

    W mordę, jeża... właśnie sobie uświadomiłem, że nabyłem wiedzę, która może
    mnie drogo kosztować. Gdybym jakimś cudem znalazł się w Białymstoku i jadąc
    rowerem po omawianej drodze, nie byłbym w stanie dostrzec znaku informującego
    o ścieżce, to i tak wtopa, bo sąd mi udowodni, że dyskutowałem o tym miejscu
    na grupach dyskusyjnych, że doskonale wiem iż tam jest ścieżka, że ściemniam
    i w ogóle, że narażam sądy na koszty i że w skarpetkach trza takich
    puszczać ;o)

    > na 100% jestem pewien ze znasz
    > kazda sciezke w miescie i wiesz gdzie sa planowane nastepne :)

    Czy to znaczy, że jest nakaz/obowiązek jazdy także po dopiero planowanych
    ściezkach ? ;-)

    > Ciekaw jestem czy jak sie okaze ze sedzia bedzie wiedziec to samo co ja,
    > nie wplynie to na wyrok :)

    Za zatajenie przed sądem i samym sobą wiedzy o ścieżce powinien dostać 1000km
    slalomu między słupami w godzinach szczytu ;o)

    Pozdr-
    -Rowerex