    From: "rodzic" <N...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mandat za jazdę na gap
    Date: Mon, 20 Oct 2003 00:30:48 +0200

    > Za dużo traci, albo zarabia a nie dorabia. Firma jest od zarabiania
    > pieniędzy, od rozdawania pieniędzy są instytucje charytatywne. Ale i
    > te najpierw jakoś muszą zarobić. Skroro jesteś rodzicem, to musisz
    > mieć tyle lat, żeby już dawno zdążyć to zrozumieć.
    >
    > Renata

    Tak jak nie można jednakowo potraktować seryjnego zabójcę i osobę, która
    nieumyślnie spowodowała czyjąś śmierć, tak samo nie można traktować na równi
    tych co z premedytacją jeżdżą bez biletu z tymi co zrobili to nieumyślnie i
    chcą tego dowieść.
    Jeżeli chodzi o zarabianie pieniędzy, to jestem przekonany, że przez takie
    potraktowanie klienta, firma przewozowa na dłuższą metę więcej straci niż
    zyska.

    rodzic