  • Data: 2011-02-20 15:37:29
    Temat: Re: Mandat na inne nazwisko - jak postąpić
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja akurat, jak dostanę mandat, co raczej zdarza się niezmiernie rzadko
    to go nie płacę. Potem kasa jest potrącana z mojej nadpłaty podatku i
    tyle. Nie ma odsetek karnych za niepłacenie mandatu. Mogą się
    ewentualnie pojawić koszty dodatkowe za ściąganie kasy ale to max
    15-20zł. więc nie warto się spieszyć ze spłatą mandatów.