  • Data: 2011-02-21 13:17:31
    Temat: Re: Mandat na inne nazwisko - jak postąpić
    Od: Albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.02.2011 16:37, PesTYcyD pisze:
    > Ja akurat, jak dostanę mandat, co raczej zdarza się niezmiernie rzadko
    > to go nie płacę. Potem kasa jest potrącana z mojej nadpłaty podatku i
    > tyle. Nie ma odsetek karnych za niepłacenie mandatu. Mogą się
    > ewentualnie pojawić koszty dodatkowe za ściąganie kasy ale to max
    > 15-20zł. więc nie warto się spieszyć ze spłatą mandatów.

    No kiedyś też z tego założenia wyszedłem, raz nawet się udało:)
    Ale innym razem, w okresie zwrotu podatku, przyszło pisemko że zajmują
    mi wypłatę, takie samo pismo poszło do pracodawcy aby zablokował wypłatę
    środków w wysokości mandatu + jakieś tam opłaty.
    Się zdziwiłem, tym bardziej że właśnie na zwrot podatku czekałem i byłem
    prawie pewien że z niego potrącą.

    Co ciekawe, po rozmowie z księgowością(do nich w tej sprawie dzwoniła
    pani z urzędu) księgowa powiedziała że tamta pani z urzędu się pytała
    czy mają z czego zająć, bo jak nie, to ściągną mi z podatku bo widzą że
    zwrot będzie. Czyli łatwiej im było zająć wypłatę niż przejść się do
    pokoju obok.