  • Data: 2002-09-22 22:33:33
    Temat: Re: Mandat karny
    Od: "Wojtek Letz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Leszek" <l...@n...fm> napisał w wiadomości
    news:aml6tj$7ho$1@topaz.icpnet.pl...

    > Może na drugi raz nie przyjmiesz mandatu ? A nie jak baba-najpierw
    > podpisuję bo się boję odmówić a potem bek i skarżenie.

    Nie zawsze tak się da. Przyjmując mandat nie byłem w 100% przekonany
    kto ma rację. Dopiero po przestudiowaniu "niuansów" prawa budowlanego
    w kontekście nałożonego mandatu mogłem stwierdzić jak jest.

    Jakiś czas temu miałem kontrolę z Urzędu Skarbowego. Dopatrzono się
    "uchybień" i zaproponowano słony mandat. Byłem pewny swego więc
    odmówiłem przyjęcia. Nic się nie stało i od tamtego czasu mam z nimi
    spokój.

    Przepraszam, ale czy na tej grupie taka forma wypowiedzi jak Twoja
    i wycieczki osobiste to norma...?

    --
    Wojtek Letz