  • Data: 2012-03-31 17:45:18
    Temat: Re: Mandat i blokada na prywatnej posesji
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 31 Mar 2012, neoniusz wrote:

    > No, faktycznie, KIEDYS. Jesli chcesz wiedziec to wzywalem niedawno, dlugo po
    > zmianie przepisow. I nic.

    Tego nie napisałes, to raz, a odpowiadałem nie w sprawie SM lecz
    prawnika, to dwa (który mógł być pytany z zaskoczenia, i podtrzymuję
    uwagę że to niedawno, co to dwa lata dla przeciętnego kierowcy :>)

    > I nie musisz pisac wersalikami i pogrubiac - umiem
    > czytac. Ty masz po prostu swoja interpretacje, a SM swoja, jak zawsze. Maja
    > ciekawsze zajecia - np. siekanie ludzi w strefie.

    Moment, moment.
    Ale Twoje stanowisko wskazywało na obronę tezy o braku podstaw prawnych
    do interwencji SM (lub Policji), a nie tezy o odmowie przez SM, bez
    względu na to czy "bo tak" czy bezprawnie (bo to czy SM jest zobowiazana
    interweniowac, to nie to samo co to że nie może interweniować, a oba
    stwierdzenia nie sa tożsame z tym że - akurat u Ciebie - nie chce,
    prawda?)

    Po prostu Twoje zastanawianie się (bez podania szczegółów) wyglada
    dziwnie. Stwierdzenie, w poprzednim zdaniu, że u Ciebie SM ma takie
    zgłoszenia gdzies dziwne nie jest (choc chyba powinno).

    pzdr, Gotfryd