  • Data: 2012-03-31 17:36:43
    Temat: Re: Mandat i blokada na prywatnej posesji
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 31 Mar 2012, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Znaczy, żeby Liwiusz wprowadził Strefę w przedpokoju?

    Na odwrót, że nie jest w stanie jej wprowadzic z przedpokoju.

    > Ale Donald obiecywał zmiany na lepsze

    Ta...
    Niejaki Balcerowicz też zaczał wersja o ustawie na jednej
    stronie kartki.

    > Amerykanie się skarżą:

    Znam :]

    > Czy nad nim, to już akurat wątpliwe.

    Konstutucji nie znasz czy jak?
    1. Konwencja jest równorzędna ustawie.
    To z Konstytucji.
    Teraz z "zasad":
    2. Ale państwo jest *zwiazane* konwencja, nie może więc podejmować
    przeciw obywatelowi wbrew konwencji.

    > Nie znam, możesz przybliżyć?

    Art.22.5 PoRD znasz czy nie?
    No to teraz proste pytanie: masz przed soba zakręt...
    (konwencja zawiera stosowne zastrzeżenie!)

    pzdr, Gotfryd